Vína z Moravy a vína z Čech – vína, kterým rozumíme!
Vinařský fond, který se dlouhodobě stará o podporu a propagaci moravských a českých vín, prostřednictvím nové kreativní agentury OUTBREAK s.r.o., přichází s novou netradiční kampaní.
„Otevřít, zakroužit, přivonět, poválet v ústech. Víno, u kterého se budeme radovat a smát, toužit a milovat.“
Život jako víno!
Kampaň odstartovala 20. srpna. Stěžejním formátem je bezmála tříminutové video, které vypráví o tom, co všechno je ve skutečnosti v každé jedné lahvi moravského nebo českého vína ukryto a co všechno tvoří její hodnotu. Poběží na televizi Nova nejprve v upravené podobě s délkou 45 sekund, následně ve dvou zkrácených 15sekundových verzích. Ty budou zároveň nasazeny na sociálních sítích (FB a IG – Vína z Moravy a vína z Čech) a v online médiích jako např. novinky.cz, seznamzpravy.cz, idnes.cz, blesk.cz, denik.cz a dalších. Plná verze videa bude dostupná na webu Vína z Moravy, vína z Čech a na YT kanálu. Až do konce října se budou lidé s novou kampaní setkávat v tisku, na nejnavštěvovanějších webových portálech, ale i v prostorách prodejních řetězců.
Novinky e-mailem
Nepromeškejte naše novinky a slevové akce! Přihlašte se k odběru novinek e-mailem.